maandag 12 november 2012

I Heart Fall Tag



Pfoe, ik kan wel merken dat het weekend weer afgelopen is en de maandag weer is begonnen. Ik heb bakken vol huiswerk en een wiskunde toets waar ik veel aan moet doen. Vandaar dat ik met een tag kom, en ook mede omdat het herfst is. Ik van de herfst houd. En dat aan jullie wil laten zien. -Niet dat jullie dat nog niet doorhadden na 2 herfst gerelateerde artikelen xd- Morgen kom ik -als het goed is- met een wat uitgebreider artikel want dan krijg ik -nogmaals, als het goed is- mijn pakketje binnen. Yaaaay :''D
Voor nu; let's get started :)

1) Favoriete fall lip product.
Voor mij is dit zonder twijfel mijn Biocura Lippenbalsem in Meloen/Pepermunt. Nu het kouder wordt en er meer wind staat worden je lippen sneller droog en krijg je van die vervelende velletjes. Vandaar dat een hydraterende & moisturerende lippenbalsem een must is! (ik klink nu net als een verkoopster :p ) En wat ook fijn is aan deze lippenbalsem -behalve de vorige punten- is dat het echt super lekker smaakt/ruikt. Als je niet zo van de meloen bent, no worries de meloensmaak is meer op de achtergrond. Houd je niet van pepermunt, dan zou ik hem niet kopen want die is wel duidelijk aanwezig maar wie houd er nu niet van pepermunt?! Kort samengevat: Dit is een perfecte lippenbalsem, hij hydrateert, moistureert, smaakt lekker, is super goedkoop (bij de Action) en er zitten er 3 in 1 pakje dus je kunt even vooruit :')



2) Favoriete fall nagellak.
Dat is zonder twijfel '09: Magic Red Carpet' van de Essence Magnetic Arts collectie. Het is een super mooie bloedrode/wijnrode nagellak met een subtiele glans. Ik kan het niet beschrijven, je moet hem gewoon in de winkel zien! Het kwastje is prettig, hij lakt heel fijn en dekt eigenlijk al na 1 laagje maar ik doe altijd 2 laagjes. Wat leuk is aan deze collectie is dat je speciale figuren in je nagellak kunt zetten door het magneetje (dat je apart kunt kopen) erboven te houden. Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik nog niet. Ik heb dit nagellakje (met magneetje) voor mijn birthday gekregen van de allerliefste Marina ♥ En ik heb nog niet echt tijd gehad om beter er na te kijken dus dat horen jullie tegen die tijd dan wel :') 



3) Favoriete fall Starbucks drank.
Ik moet toegeven dat ik -tot mijn zeer grote spijt- nog nooit iets van de Starbucks gedronken heb. Dat is dus sowieso iets dat ik op mijn 'To Do' lijstje heb staan. Ik zal dus gewoon zeggen wat mijn favoriete herfst drankje is in het algemeen. En dat is de warme melk chocolademelk met slagroom van de Bagels & Beans. Damn, dat is zó lekker. Romige slagroom, zoete chocola en super warm <33 Yummie.

4) Favoriete fall kaars.
Ik moet weer toegeven dat ik amper kaarsen koop/brandt hoewel ik ze wel lekker vind. -Ik ben echt raar, koop hem dan gewoon weetje grr .... - Maar ik heb wel een favoriet en dat is de 'Cinnamon Spice' kaars van de Xenos. Ruikt naar pittige kaneel, zoals de naam al zegt. Een heerlijke herfstgeur vind ik.



5) Favoriete fall sjaal en accessoire.
Ik draag amper sjaals haha , maar ik wil wel echt super graag een wijnrode tunnelsjaal (van de h&m) bijvoorbeeld. Dé perfecte herfstkleur en super warm, dus perfecto voor herfst én winter. En qua accessoires draag ik de laatste tijd vooral mutsen. En dan vooral mijn wolven-muts die ik voor mijn birthday heb gekregen van Borah. Dankje Borah ♥ Hij is super schattig & warm, maar dat zie je wel op de foto hier beneden. I love it!! :)




6) Spookhuis, een angstige tocht op een hooiwagen of een eng doolhof in?
Ik ben echt heel snel bang, ik schrik gewoon overal van. Deze 3 dingen zijn dus echt niks voor mij. 
Op het spookhuis na heb ik de rest niet gedaan, dus ik kies voor het spookhuis. Sommige vallen gelukkig wel mee , dat vind ik zelfs ;') Ben blij dat ik niet in Amerika woon want daar zitten gewoon levende mensen in een spookhuis die je achtervolgen en laten schrikken ... aaaaaaah :o Ben nu al bang ;$ 

7) Favoriete halloween film?
Ik weet niet zeker of ik deze film tot het 'Halloween film' genre kan benoemen, maar heb ik geen Halloween film en het is een horror film dus ... Scream!! :D Scream is echt de enige horrorfilm zowat die ik niet eng, en juist super leuk vind. Dewey is geweldig , I love him en ik heb alle films meerdere keren gezien. 3 en 4 zijn mijn favoriet :'D Scream is awesome <33



8) Favoriet halloween snoep?
Ik vier sinds dit jaar geen halloween meer, maar ik kan me nog heel goed herinneren welk snoep ik de jaren daarvoor het liefst at. Het waren chocoladepompoentjes met mint vulling, te vergelijken met de muisjes die je voor Sinterklaas krijgt. Heerlijk. Ben zo verdrietig dat ik ze nu niet kan eten :'(

9) Als wat ga je je verkleden voor Halloween?
Beetje laat, want Halloween is al voorbij en ook niet relevant want ik heb dit jaar niet aan Halloween gedaan. Vorig jaar was ik een super enge clown met een scream cape, en het jaar daarvoor was ik een absoluut niet eng duiveltje xd



10) Wat vind jij het leukste aan de herfst?
De gezelligheid en knusheid, beginnen met warme chocomelk drinken, lekkere dikke slobbertruien en natuurlijk de kleurverandering van de blaadjes. Oranje, rood, geel, bruin .. beautiful <33



Dit was de tag van vandaag :') Morgen komt er waarschijnlijk laat een post want dan heb ik -als het goed is- mijn pakketje binnen ^^ Heb nog een fijne herfstavond , : ) 

Xoxo'' Lisanne ♥

3 opmerkingen:

  1. Die driehoekige ketting kan je hier kopen; http://www.beautiful-bijoux.com/a-26495110/kettingen/little-black-triangle/

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen