zaterdag 8 september 2012

Update

Heujj guys! :) Ik heb vandaag even een update voor jullie zodat jullie enigszins begrijpen waarom ik zou weinig update de laatste tijd. School is helaas weer begonnen en dat is ook wel te merken. Ik heb alweer bakken huiswerk op me liggen wachten en 2 presentaties voor de boeg dus ik moet weer aan de bak. Ook werk ik sinds kort elke zondag -niet veel bijzonders .. ik loop gewoon folders maar toch xd- en blijft er dus alleen nog de zaterdag over om te posten. Maar geen zorgen, ik ga echt zo hard als ik kan proberen om weer terug te komen in mijn oude ritme zodat ik zo snel mogelijk weer elke dag kan posten.
Ik heb meer inspiratie de laatste tijd, en zit lekkerder in mijn vel dus dat moet goedkomen.

Voor nu wens ik jullie nog een fijn zorgeloos weekend, en ik zie jullie als het goed is morgen weer ! :3

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten