donderdag 20 september 2012

Good Old Times: Pictures



Voor Godsdienst moeten we een levensvisieboek maken. Dat houd in dat je je hele leven moet samen vatten in één (of meerdere) plakboeken. Je mag het zo creatief maken als je zelf wilt en dus vond ik het vrijwel meteen een leuke opdracht. Vol goede moed kocht ik een plakboek bij de Hema en zocht ik zo veel mogelijk foto's bij elkaar als ik maar kon vinden. De meeste foto's zaten in fotoalbums en die kon ik niet uploaden op internet, maar ik heb er ook een aantal op internet staan die ik nu met jullie ga delen.
Ik krijg altijd zo'n jeugdsentiment als ik terug kijk.


Deze foto vind ik zo schattig. Deze is genomen met mijn nicht Nancy, en ik heb hier zo'n big smile, zonder die tandjes echt geweldig gewoon <3 Met mijn schattige mutsje op. Haha, toen was ik nog lief en schattig.


Deze is erg recent, dit jaar genomen zelfs met mijn lieve nicht Jessica in een pashokje in de Bristol, whahaha. Met de pet op van mijn broertje en mijn koptelefoon om, lekker gangsta. 


Deze is uiteraard bewerkt maar dat maakt hem niet minder schattig. Hier was ik 1 à 2 en was dus onder de stoel aan het kruipen haha. Ik kijk echt als een engeltje alsof ik net wat uit mijn schild heb gevoerd ofzo xd


14 en 15 maar nog steeds houden we van verkleedpartijtjes. Met de afzichtelijke oranje poncho van mijn tante :$


En teddy beertjes, daar houden we ook nog steeds van. (In de logeerkamer.)


Op de bank in ons oude huis met mijn broertje en mijn baby neefje Sam. Hier was ik ongeveer 4 en ik vind dit echt een leuke foto omdat wij met zijn drietjes echt 6 handen op één buik waren.


Bij mijn nicht op de bank met Sammie.


3 maanden oud met mijn moeder, ik zie er echt grappig uit met dat mondje.


3,5 maand met mijn ouders :')


Deze vind ik echt heel schattig! Hier was ik 4 en het was de eerste schoolfoto op de basisschool, en we mochten met ons broertje/zusje op de foto. Tegenwoordig lacht mijn broertje helemaal niet meer op foto's xd


Een jaartje later.


Hier had mijn broertje zijn A-diploma gehaald. Ik kijk een beetje beteuterd xd


Verkleed als heks voor een kinderfeestje van een vriendinnetje. Met extensions en al.


Best zwaar, met kleding aan zwemmen.


Op Kerstmis met mijn 'pas geboren' broertje ^^


Een jaar of 6 geleden op de trampoline in onze tuin :)


Met mijn tante helemaal aangekleed voor de bruiloft van mijn nicht. (Check mijn gebit, omg schaam.)


Met mijn broertje en mijn neefje & nichtje in onze oude achtertuin.


De liefste hondjes, mijn 2 teckels Lotje & Nouka. Rest in peace, darlings.


Op de skelter in Gelderland. Ik denk zo'n 9 jaar geleden alweer.


Disneyland Parijs met mijn broertje.

Dit waren ze voor deze keer, er zijn er nog veel meer en die zal ik misschien in een volgend artikeltje posten. Ligt er aan of jullie het wel interessant vonden.

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten