maandag 27 augustus 2012

Excusez-moi.

Sorry, sorry, sorry dat ik al zó lang niks heb gepost. Ik heb het gewoon ontzettend druk gehad deze vakantie, en was meer buiten te vinden dan binnen achter mijn laptop.

Mijn vakantie was echt geweldig! Ik heb super vaak geshopt, ben naar de bioscoop geweest, heb een week bij mijn oom & tante gelogeerd met mijn nicht, ben naar Beatstad & Walibi geweest, heb een hond gekregen: Zijn naam is Sniper, hij is 5 maanden, een Pointer-kruising en super cute, en ik heb nog veel meer gedaan.

Maar, aan alle goede dingen komt een einde. En zo ook aan deze vakantie :c Ik kan niet geloven dat ik straks alweer naar school moet om op de schoolfoto te gaan - waar ik altijd lelijk op sta - , om mijn rooster op te halen - dat ik al weet, het is echt een rot rooster met veel tussenuren en lange dagen - en om kennis te maken met mijn nieuwe mentrix - die gelukkig wel erg aardig is - . Voor als jullie het willen weten: Ik zit nu in 4 VWO, dus ben ik eindelijk een bovenbouwer! Woohooo :'d

Ik verwacht dus dat het drukker gaat worden met al het huiswerk, maar ondanks dat ga ik echt proberen weer fanatiek te blijven bloggen. Ik heb namelijk mijn eerste volger binnen!! Waar ik super blij mee ben, echt awesome dat je me hebt gevolgt : Sara Vaandrager ♥

Ik denk dat als ik terugkom van school ik een post zal posten. Wat voor één weet ik zelf nog niet. Dus als je er benieuwd naar bent, check mijn blog dan vooral vanavond nog eens ! :3

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten