dinsdag 24 juli 2012

Personal Update

Helleeuw :) Vandaag heb ik eigenlijk niet echt een super geweldige post voor jullie, want het is SUPER LEKKER WEER en ik zit de hele tijd buiten ervan te genieten. Sorry daarvoor, maar jullie begrijpen me vast wel, ik loop namelijk al sinds het begin van mijn blog te zeuren dat het in hartje zomer zulk slecht weer is en eindelijk is mijn geklaag gehoord. 
Ik was eerst van plan om vandaag een haul/shoplog te posten van de spulletjes die ik vandaag heb gekocht, maar het werkte allemaal niet met de foto's dus zal ik dat morgen doen.
Morgen komt dus ook geen DIY, puur omdat ik er geen tijd voor heb, maar ik zal kijken of ik er zaterdag één kan posten :3 Dit was mijn post eigenlijk alweer :$ Ik ga nog even genieten van het zonnetje en mijn Autodrop en spreek jullie morgen! 


Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten