vrijdag 13 juli 2012

Music at the moment.

Welkom bij alweer mijn 10e post! Ik had niet gedacht dat het zó snel zou gaan en zó leuk zou zijn. Jullie hebben waarschijnlijk al door waar deze post over gaat: Mijn favoriete muziek van het moment. Muziek. Iets waar ik in ieder geval niet zonder kan. Ik heb 7 te gekke songs uit gekozen die ik hier beneden in random volgorde laat zien.
Enjoy! 


Alone Again van Alyssa Reid ft. Jump Smokers ♥ Ik vind het echt een super mooi liedje. Dit liedje hangt dag in dag uit in mijn hoofd, waarschijnlijk omdat ik me in de tekst kan verplaatsen. 
(Is dat mogelijk? Je in een tekst verplaatsen. Ach, jullie begrijpen vast wat ik bedoel :$) Bovendien is Alyssa's stem ook nog eens fijn om naar te luisteren, en de rap stukjes tussendoor van Jump Smokers geven het een twist. Ik raad daarom vooral het duet tussen Jump Smokers & Alyssa aan.

Wherever you will go van Charlene Soraia ♥ De reden dat ik dit nummer zo mooi vind is, behalve dat het gewoon een mooi emotioneel nummer is, dat ik het gehoord heb op een speciaal moment. Daardoor heeft het nu extra betekenis voor mij. Haar stem is natuurlijk prachtig, en ik denk dat iedereen zich wel in dit nummer kan vinden. Ik vind het in ieder geval een super mooi nummer en sommige stukjes bezorgen me zelfs kippenvel. Dus dit nummer van Charlene kan dan ook niet ontbreken in mijn 'Music at the moment' lijstje :)

Clouds van Newton Faulkner ♥ Ik had, voor dit nummer, nog nooit van Newton Faulkner gehoord. Totdat ik op Spotify een advertentie van hem zag en dacht: Ik ga die eens even luisteren. Wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan, want ik ben nu helemaal gek op dit nummer! Het heeft een soort zweverig tintje, is gewoon heel vrolijk en heeft ook nog eens een betekenis: Stop met kijken naar de grond, begin te kijken naar de wolken. Je moet jezelf zijn, je niet verschuilen maar je laten zien. Althans, dat is wat ik erbij denk. 

Awkward van San Cisco ♥ Dit nummer, my gosh. Ik ben verslaafd aan dit nummer! Het is zo onwijs vrolijk met stukjes die je zo mee kan zingen. Als dit nummer opstaat ga ik opstaan, meezingen en helemaal los. Het valt me nog mee dat de buren niet hebben geklaagd na al die keren dat ik dit nummer keihard op had staan. De stemmen van het meisje en de jongen passen goed bij elkaar en zijn beide fijn om naar te luisteren. Ik raad ook de clip aan, want die is super grappig. Of er een betekenis is? Dat denk ik niet. Het gaat om een jongen die zijn ex blijft stalken, en daar heeft dat meisje genoeg van. Niet echt betekenis dus. Dat maakt ook niks uit want het is gewoon een super fun nummer!

Call me maybe van Ben Howard ♥ Een cover van de 'oh zo geweldige' Ben Howard. Man, wat heeft hij een geweldige stem zeg :) En hij is ook nog eens super schattig en nonchalant <3 Me gusta! Jullie ken Carly Rae Jepsen, die is doorgebroken met ''Call Me Maybe'', vast allemaal wel. Nou, deze cover is way better. Ik vind Ben's stem ook fijner om naar te luisteren, maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn. Veel te zeggen over dit nummer heb ik niet, jullie moeten gewoon luisteren!
So emotional van Glee ♥ Glee kon natuurlijk niet missen in deze lijst! Dit nummer. Ooh, dit nummer. Elke keer als ik naar dit nummer luister beginnen mijn voeten spontaan mee te dansen en ga ik helemaal los. Van dit nummer krijg ik nooit genoeg. Het is oorspronkelijk van Whitney Houston, maar de cover van Lea Michele & Naya Rivera vind ik beter. Maar ik vind (bijna) alles dat Glee covert beter. Onbeschrijfelijk geweldig.

Speak now van Taylor Swift ♥ Taylor kon natuurlijk ook niet in dit rijtje ontbreken. Dit is slechts één van haar geweldige nummers. Ook weer met betekenis. Want wat moet je doen als de liefde van je leven met een ander gaat trouwen, terwijl je weet dat jullie voorbestemd zijn? Taylor's stem raakt me iedere keer en ik kan dit nummer niet genoeg aanbevelen. 



Dit waren ze alweer, mijn 7 favorite songs van dit moment ♥ Ik hoop dat jullie er nu 7 lievelingsliedjes bij hebben en misschien hebben jullie ook nog aanbevelingen voor mij? Zo ja, schrijf ze dan in de reacties! 


Xoxo' Lisanne♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten