woensdag 25 juli 2012

Haul: School spullen..


Het is eindelijk vakantie, maar toch zijn we allemaal al een beetje bezig met school. De tijd om schoolspullen te kopen is namelijk aangebroken. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het altijd leuk om tussen al die spulletjes rond te neuzen. Samen met twee vriendinnen ben ik gisteren de uitdaging aangegaan. Waarschijnlijk is dit voor ieder normaal persoon geen uitdaging, maar voor ons is dat het duidelijk wel. We hebben er dan ook 2 uur over gedaan omdat we afgeleid werden door de muziek [waarop we gingen dansen] en door de rollen kaftpapier. [die we als zwaarden gebruikten.] Ondanks de hitte, man wat was het heet, zijn we alle drie geslaagd. Hier heb ik een haul voor jullie, van mijn aankopen van gisteren, met mijn schoolspullen en nog 2 andere dingetjes. 
Enjoy! 



Dit zijn al mijn aankopen. We zijn naar de V&D, Bijenkorf, Xenos en als laatste de Zara geweest. We beginnen met de eerste winkel, waar ik ook het meeste heb gehaald: de V&D.


Dit zijn de eerste aankoopjes. V.l.n.r. : Etiketten van Blond Amsterdam, €2,95 voor 18 etiketten.  Leuke etiketten met vrolijke kleurtjes, stippen en een schattig tekeningetje in de hoek. Het is gemaakt met een soort van waterverf, wat het een extra leuk effect geeft. Agenda van Blond Amsterdam, €14,95. Ik twijfelde eerst heel erg tussen deze en die van Love Therapy [die met de kabouters] maar ben uiteindelijk toch voor deze gegaan. Hij is klein en licht, dus makkelijk mee te nemen. Schattige tekeningetjes, stickers, genoeg plek voor notities en handige lintjes om precies te zien welke week het is: Deze agenda bevat het allemaal. [Haha, ik lijk net een verkoper xd] Etui, €6,99. Ik zag deze etui en ik was meteen verkocht. Kom op, het is een ouderwetse envelop! Bovendien is hij ook nog eens goed voor het milieu; hij is voor 95% gemaakt van gerecycled materiaal! Ik ben er helemaal verliefd op :$



Eigenlijk had ik dit jaar alleen maar een paar ruitjes-schriften nodig, omdat ik nog heel veel schriften van vorig jaar overhad, maar deze deal kon ik niet laten liggen. Links zie je namelijk het pakket met 10 schriften voor maar €3,-. [Allemaal met lijntjes.] Bestaand uit: 3 oranje schriften, 3 turquoise schriften, 2 knalroze schriften en 2 appeltjes-groene schriften ♥ Ik vond het een super deal en het leuke is dat je deze schriften ook nog eens kan pimpen! :) Rechts zie je 4 turquoise ruitjes-schriften voor €2,50. De kleur sprak me echt heel erg aan.


Ik heb dit jaar 4 kaftpapier rollen gekocht. Van boven naar beneden: Blond Amsterdam kaftpapier, €3,25 van de Bijenkorf. Naar het Blond kaftpapier heb ik echt heel lang gezocht en eindelijk heb ik het gevonden! Het is super cute met schattige plaatjes zoals een koekemannetje en een zakje friet. Geel kaftpapier, €1,95 van de Bijenkorf. Ik weet niet wat er mee was, maar ik voelde me opeens aangetrokken door deze kleur. En doordat het effen is kan je ook hier weer pimpen. Turquoise kaftpapier, €2,99 van de V&D. En ook door deze kleur voelde ik me aangetrokken, zoals jullie al hebben kunnen zien aan mijn schriften. Het is een super dikke rol, dus het is de prijs zeker waard. Pimpen is ook hier weer mogelijk. Miss Blackbirdy kaftpapier, €3,25 van de V&D. Dit kaftpapier vind ik zo schattig! Het is super basic eigenlijk; Gewoon wit kaftpapier met zwarte tekeningetjes erop van poppetjes, vlinders en bloemetjes <3 Het leuke is dat je deze plaatjes ook in kunt kleuren om het wat op te peppen. 


Daarna zijn we naar de Xenos gegaan, eigenlijk om transparant kaftpapier te kopen maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan. Wel heb ik deze FUCKING LEKKERE snoepjes gekocht. Voor maar 1 euro! :o De groene smaken (vind ik) naar dat gele stukje van een raket ijsje en de rode smaken naar kers. Dit zijn de LEKKERSTE snoepjes die ik ooit heb gegeten, durf ik met bijna 100% zekerheid te zeggen. Dus check de Xenos voor deze awesome deal!


Als laatste wipten we nog even langs de Zara, na een gratis chocolade scrub-beurt bij de Lush. Ik kocht deze super gave oversized top met een prachtig landschap, naar mijn idee. Hij was afgeprijsd van €19,95 naar €7,95 dus kon ik hem niet laten liggen :$

Dit was mijn schoolspullen haul. Ik ben blij met alle dingen en ben ook blij dat ik me nu geen zorgen meer hoef te maken over schoolspullen. Ik heb nu alleen nog maar een nieuwe tas en grafische rekenmachine nodig. Qua rekenmachine zal ik niet weten welke, maar ik weet wel welke tas ik wil: De Dakine Wonderpack Sheba ♥
Geniet van jullie vakantie, en schrijf in de reacties welke schoolspullen jullie hebben gekocht/van plan zijn te kopen! :)

Xoxo' Lisanne ♥

2 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes! ik ben je eerste volger :) *proud*
    Je blog is echt super!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En nog een keer dankjewel!
      Ik ben echt super blij dat ik een volger heb, yaayy :D
      xoxo' ♥

      Verwijderen