dinsdag 17 juli 2012

Collective Summer Haul


Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry dat ik zo laat ben met posten :$ Een reden heb ik er niet voor. Behalve dan misschien dat ik al de hele dag in een super luie mood ben en de hele tijd op mijn bed hang. Rond een uur of half 5 's middags werd ik weer actiever en begon ik met fotograferen en de foto's uploaden. Nu is het 21:40 uur en ben ik bezig met schrijven :) 
Ik heb wel goed nieuws want ik heb weer een 'haul' (of shoplog, whatever) voor jullie !! :D
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gekocht, en ook heb ik dit niet allemaal in 1x gekocht hoor, maar ik houd van al deze spulletjes en wilde ze met jullie delen ♥
Genoeg gepraat, want het wordt inmiddels steeds later en later en later en later en later ...
So, let's get started! 






Dit is alles wat ik in totaal heb gekocht: 6 sieraden en 6 kledingstukken. [toevallig dat het precies dezelfde aantallen zijn :o] Dat valt eigenlijk best mee, toch? En, zoals ik al zei, heb ik dit niet allemaal in 1x gekocht maar in meerdere keren :)


                                               

Al mijn kleding. Felle kleuren en donkere kleuren, van alles wat. Het is vooral kleding voor de zomer, die nu ver te zoeken is -.-''




Dit topje is echt voor mij gemaakt! Als er iets is wat ik zelf altijd probeer is het: altijd blijven lachen. Daardoor viel hij me ook gelijk op! Ik houd van donkerblauw, ik houd van stippen, ik houd van hartjes en ik houd van pakkende teksten op tops. En deze top bevat dat allemaal! Ook zit er een leuk strikje aan de onderkant :) [de achterkant is helemaal donkerblauw] Deze top is te koop bij de America Today, hij was in de uitverkoop voor €10,- [dus als je snel bent heb je misschien nog kans om hem te krijgen] en hij is in meerdere kleuren verkrijgbaar. 
Ik ben er in ieder geval heel blij mee en combineer hem met mijn bolhoed en Clarks <3




Deze beauty heb ik niet zelf gekocht maar van mijn moeder gekregen ♥ Ik ben super blij dat ze hem voor mij heeft gekocht want mijn oog was er ook al opgevallen, maar ik was steeds blut :( Gelukkig ben ik nu de trotse eigenaar :) Sowieso ben ik helemaal in love met de Amerikaanse vlag, en Amerika sowieso, alleen ik had nog vrijwel niks met deze print. Jullie snappen wel waarom ik hiermee daarom nog blijer was! Het is een top met de Amerikaanse vlag aan de voorkant [en het rood/wit gestreepte gedeelte van de vlag, helemaal aan de achterkant] en het is geplooid aan de zijkant, zoals je wel op het plaatje kunt zien. Hij is van de 'Fashion Paradise', dat is een winkeltje met hele leuke kleding in Leidschenhage (Leidschendam). Of 'Fashion Paradise' nog meer filialen heeft, weet ik niet. Ik raad jullie daarom aan om het even na te Google-en, want ze hebben echt super leuke kledingstukken ^^ De precieze prijs weet ik niet meer maar rond de €12,- Ik ben er dol op ♥




Dit rokje, me gusta ♥ Mijn moeder had pas geleden een jurkje gekocht met hetzelfde printje. Het was een leuk jurkje, alleen te groot voor mij en met een hoge boord, en dat is niet voor mij weggelegd ;) Toen ik een andere keer terugkwam zag ik deze schoonheid, en moest ik hem hebben! Het is een rokje die 2 trends bevat waar ik weg van ben: de 'geometrische' print trend en de 'neon' trend <3 Ik weet niet of de kleuren mooi op het beeldscherm overkomen maar het is neonroze met wit en zwart. Als jullie er net zo gek op zijn als ik: Hij is te koop bij de 'Jane Norman' afdeling van de V&D én afgeprijsd van €28,- naar €14,- ! Ik ben in ieder geval blij dat ik hem in mijn kledingkast heb mogen verwelkomen! 




,,Ik ben hier zo blij mee tralalalala, ik ben hier zo blij mee traalalalalala♪``
Zoals jullie misschien al gemerkt hadden, ben ik ontzettend blij met de volgende top!!!
Zo blij dat ik het wel over de daken uit kan schreeuwen. [I'm not even kidding!] Ik was al eeuwen op zoek naar het 'perfecte' spijkerblousje zónder mouwen. En toen ik even snel met mijn vader langs wipte bij de H&M zag ik hem. Hangend aan een kledingrek. Het was liefde op het eerste gezicht en ik kon hem niet meer loslaten. Dus kochten we hem, en de rest is verleden tijd! Het leuke aan hem vind ik, behalve dat hij het 'perfecte' spijkerblousje zónder mouwen is, de gebleekte kleur. Hij is lichter dan het 'normale' denim-stofje en dat maakt het ook beter voor de zomer. Inmiddels heb ik al langere tijd van hem kunnen genieten, maar hij is nog te koop jongens [whoops, blunder] en meiden, geen zorgen! En wel bij de H&M voor €19,95. Misschien iets meer aan de prijzige kant, maar ik vind hem het waard!


Me likes, me likes, me likes! Ik loop elke dag wel te zeuren over de fantastische 'geometrische' print trend. Nu zal het jullie vast verbazen dat ik vrijwel niks met deze print in mijn kast heb liggen. Helaas moet ik jullie mededelen dat dat wel zo is. Want, behalve het rokje van net, heb ik niks in mijn kast. Daarom was ik nog vrolijker toen ik deze knappe gozer in de winkel zag liggen. Het is een short [met de 'geometrische' print dus, wajoow zo gaaf!] in de kleur neon-rood met zwart, en me gusta. Me gusta very much! ♥-♥ En de prijs, daar val je van achterover. Hij is namelijk maar €6,95 én ook nog eens in meerdere kleuren verkrijgbaar! [blauw/wit en neon-roze/wit] Als jullie hem willen, ga dan vooral bij de H&M langs! 



Dit is alweer mijn laatste 'kledingitem' van deze haul, en tevens mijn meest recente aankoop. Ik zat al tal van keren te twijfelen of ik hem zou kopen, maar telkens liet ik hem liggen. Totdat ik afgelopen donderdag met mijn nicht naar Leidschenhage ging, en ik hem in de 'sale' voor maar  €5,- , ik herhaal €5,- , aantrof. Het is gewoon een zwarte tanktop met in crème-kleurige letters: 'You & me are meant to be xxx' erop. En laat dat nou één van mijn vaste zinnen zijn. Tja, wat kan ik zeggen .. ik geloof er gewoon in dat sommige dingen voorbestemd zijn :$ Ik zal zeggen, check vooral de H&M want ook deze aankoop komt daar vandaan!




Van de kledingitems gaan we over naar de sieradenitems. Dit zijn alle sieraden die ik heb gekocht! [met uitzondering van de ringen, die ben ik vergeten hier bij te zetten. excusez-moi.]



Dit zijn de ringen die ik, in alle haast, ben vergeten bij het totale 'sieradenoverzicht' te zetten. De linker heb ik alweer wat langer geleden gekocht bij de Claires voor €4,50. Ik viel op de peace-tekens waar ik absoluut weg van ben! De rechter is een wat recentere aankoop van de Lucardi. Het was een geweldige deal, aangezien ik al heel lang op zoek was naar zo'n zilverkleurige slangenring, want hij was afgeprijsd van €7,99 naar €1,99 !!!! Ik was dus helemaal blij toen ik deze in mijn pocket had! :D




Van de ringen gaan we zo , hoppa, over naar de armbanden. Deze mooierd is van de 'Bijou Brigitte' :) Het is een leren bandje met wijnrode touwtjes eromheen geknoopt,en beige touwtjes met daaraan donkerblauwe, wijnrode en bruine houten kraaltjes geregen. In het midden zit het allerbeste aan dit armbandje, namelijk een knalblauwe houten rondje met daarin een peace-teken gesneden! Hij is maar €3,95 dus: Check Bijou Brigitte!



Hiermee ben ik ook weer super blij! Deze armbandjes zie je vaker terugkomen, ik heb alleen nog nooit iemand gezien met precies hetzelfde armbandje. Het is een armbandje met gele, fuchsia, turquoise en witte schedeltjes. De schedeltjes zijn heel erg edgy en spooky, maar de felle en girly kleuren verminderen dat :) Je hebt hem ook nog in alleen wit, alleen turquoise en alleen fuchsia. [alleen geel weet ik niet.] Hij is van de Claires en aangezien ik altijd wat bij de Claires koop, én deze maar €4,50 was, kocht ik ook deze :)


Achter dit armbandje zit iets speciaals. Een jongetje uit mijn broertjes oude klas, Ricky, heeft kanker. Het was weg, maar nu is het terug en veel erger. Hij vecht er elke dag tegen, is heel sterk en heeft goede doktoren aan zijn zijde, dus is de kans gelukkig groot dat hij het weer doorstaat. Om Ricky en Ricky's gezin te steunen heeft zijn tante een site opgezet waar ze sieraden verkoopt: www.dressmijo.com. Via deze site verkoopt ze deze armbandjes, voor €9,95. Alles gaat naar Ricky. Voor meer informatie over Ricky kijk op: www.fight4ricky.nl.
Er moet een eind komen aan deze ziekte! Al die mensen, en vooral kinderen, hebben nog een heel leven voor zich. Aarzel niet om ze te steunen. Alsjeblieft.


Dit is een armbandje dat jullie vast allemaal kennen :) Het is een 'Jezus-armbandje'. Deze is in een bordeauxrood/bruine kleur en hij past overal bij. Je kan hem zowat overal kopen. Ik heb hem in een klein winkeltje gekocht in Leidschenhage [in dezelfde straat als de 'Fashion Paradise'] , hoe die heet weet ik niet. De prijs weet ik nog wel, nl. €0,99. Geen geld dus!


Dit zijn alweer de laatste aankopen van deze post. En deze heb ik alweer een héle, héle lange tijd geleden gekocht. Ze zijn dus al lang uit het assortiment gehaald, en ik weet niet waarom ze er tussen staan ... Maar ik ben er wel onwijs fan van! Hij kwam origineel in een setje van 3. Een armbandje met de gekleurde peace-tekens [op het 'Jezus-armbandje' gebaseerd] , een armbandje met de kleine oranje/bruine kraaltjes en een armbandje met de grotere zwarte kraaltjes. Alleen de zwarte is totaal versleten. Ik draag deze bijna elke dag en ze waren erg goedkoop! Misschien zijn ze nog ergens te vinden via Google. Ze waren oorspronkelijk van de C&A. 

Dit waren alweer alle aankoopjes. Sorry voor als de foto-kwaliteit niet heel goed was, ik heb mijn best gedaan om ze zo goed mogelijk op beeld te krijgen. Morgen ben ik van plan om eerder te posten en ik ga dan een DIY posten denk ik. De OOTD-post [van de outfit die ik op mijn stiefvaders verjaardag heb gedragen.] gaat niet door. Sorry, maar het gaat niet werken om de foto's er zo op te krijgen dat de outfit tot zijn recht komt. Over de DIY moet ik nog even nadenken, wat voor één het gaat worden, maar ik ga mijn best doen. Voor nu: Slaap lekker ♥

Xoxo' Lisanne♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten