dinsdag 10 juli 2012

ABC-tag

Heeujj! Ik ben er weer, en dit keer met mijn eerste tag! :) Ik weet dat dit al mijn 3e post van de dag is, maar ik ben gewoon nog lekker aan het experimenteren met mijn blog. Bovendien, ik kon deze tag gewoon niet laten liggen tot morgen. 
Pak wat te drinken en te kanen en maak het je comfortabel, want dit wordt een lange tag! :)


Age: 14 jaartjes oud alweer :) Maar echt, ik kan niet wachten tot ik 16 ben. Niet om het hele alcohol drinken & scooter rijden, maar ik heb het gevoel dat ik dan misschien serieuzer genomen wordt. Ik weet niet of jullie het ook herkennen, maar als 14 jarige wordt je al heel snel als een onervaren baby beschouwt. Echt, heel erg irritant -.-''


Best Friend: Dat is zeker weten Isabelle! Ik weet niet wat het is, maar serieus, we hebben een super sterke band. Ondanks dat ik haar nog relatief kort ken (3 jaar) voelt het alsof ik haar al mijn hele leven ken. Alsof ze mijn zus is. We hebben ook een vage soort van telepathische band, heel moeilijk om te beschrijven. Ze vrolijkt me, met haar melige buien, ook altijd op. Maakt niet uit in wat voor treurige bui ik ben. 
Verder houd ik ook heel erg van Angel, Nikki, Jessica & Niels ♥
Zonder hun zou het leven echt verschrikkelijk saai & uitzichtloos zijn.


Chore You Hate: STOFZUIGEN! Grr, het woord alleen al laat me huiveren. Ik kan me er gewoon nooit toe aan zetten om te stofzuigen. Echt nooit! En laat dat nou het klusje zijn dat mijn moeder me elke dag laat doen. Bedankt mam -_- Gelukkig heb ik een manier gevonden om het stofzuigen dragelijker te maken. Oortjes in, volume op 100% en mee zingen maar. Voor mijn familie (en de buren) niet zo prettig, voor mij wel :)


Dreamhouse: Het liefst zie ik mijn droomhuis in Amerika staan. En dan het liefst in Californië, want ik heb wel genoeg regen gezien voor mijn hele leven. Een licht en open huis. Niet futuristisch, maar knus en gezellig. Aarde- en pasteltinten. En als het even kan een glijbaan als trap en een barbecue & zwembad in de tuin. Oh, een eigen disco én snoepkamer dat vind ik ook niet erg hoor ;) I know, I know. Beetje onrealistisch. Maar hé, ik mag toch blijven dromen? :)


Essential Start of the Day: Dat heb ik eigenlijk niet. I know, shockerend, maar ik sta 's ochtends eigenlijk best snel én makkelijk op. Maar een koude plens water in mijn gezicht om een beetje wakkerder te worden, daar zeg ik geen nee tegen :)


Favorite Color: Blauw! Zonder twijfel. 100% blauw! Van turquoise en baby-blauw tot diep-blauw en neon blauw. Ik bedoel: Kom op, mijn lettertype is zelfs blauw! Heb je nog meer bewijs nodig? 


Gold or Silver: Da's echt een moeilijke. Maar, ik kies toch voor goud. Ik weet niet wat er met goud is, maar het geeft toch een wat stijlvollere sfeer. Het heeft iets meer allure, denk ik.
Niet dat ik daar echt van ben, maar ik vind het gewoon wat meer hebben :)


Height: Ik ben echt ienie mienie. Hoe lang precies, zal ik niet weten. Maar ik denk zo'n 1,58 m. Ik maak me er voorlopig niet zoveel zorgen om, want hé, ik groei nog steeds!


Instruments That I Can Play: Ik heb best lang piano les gehad. Gehad, inderdaad, want ik ben er mee gestopt. Ik verwaarloosde het oefenen gewoon en had er ook niet veel interesse meer in. Shame on me. Maar ik heb het toch nog lang vol gehouden! Ik vind het jammer dat ik niet meer instrumenten speel. Ik zal namelijk echt heel graag willen kunnen drummen en gitaar spelen. Ik weet niet wat het is met die 2 instrumenten, maar ik vind ze gewoon ontzettend stoer!


Job Title: Werkloos. Waarschijnlijk omdat ik, door mijn leeftijd, nog nergens mag werken xd
Ik zit gewoon nog 'lekker' op school en heb een luizenleventje :) Mwuhahahaha. 


Kids: Nee. Ben ik een beetje te jong voor, vind je niet? Ik zou later wel heel graag kinderen willen, 2 of 3, maar nu absoluut niet. 14 jaar, kom nou toch!


Life Is Incomplete Without: Vrienden, familie, muziek, liefde en lol. Waarschijnlijk een cliché antwoord, maar het is gewoon waar! Ik zal niet weten wat ik zonder het bovenstaande zou moeten.


Music That I Always Listen To: Dat varieert echt ontzettend. Maar over het algemeen ben ik het soort persoon dat naar redelijk onbekende muziek luistert. Veel classic rock, indie, jazz, pop en soms zelfs een beetje country. Ik denk dat ik daarom ook zo van Glee houdt; Zij coveren nummers van elk soort muziek genre.


Nickname: De standaard bijnamen voor iemand die 'Lisanne' heet: Lies, Lisannetje en Lisan. Maar ook de wat... apartere bijnamen: Wolffje (slaat op mijn achternaam) , Chip (slaat op mijn liefde voor chips) en Emma (waar dat op slaat is een raadsel.) 


Overnight Hospital Stays: Toen ik nog heel jong was, een jaar of 4, moesten mijn amandelen geknipt worden en moest ik dus overnachten in een ziekenhuis. Veel weet ik er niet meer van, maar volgens mij was het een niet zo prettige ervaring. Gelukkig was mijn moeder er bij én mocht ik veel vla eten! (Puur omdat ik, van de pijn, geen ander voedsel binnen kon krijgen.)


Phobias or Fears: Ik ben als de dood voor: maden. Zelfs als ik dit hier typ begin ik al te huiveren. Ik weet niet waar die angst vandaan komt, maar ik ben er gewoon doodsbang voor. Brrr.... Verder heb ik een lichte vorm van hoogtevrees: Als ik op een grotere hoogte ben krijg ik last van knikkende knieën en wordt ik gewoon erg bang. En als laatste heb ik soms ook dat ik denk dat ik een enge ziekte heb, die ik dan niet heb. Dat komt door het internet, denk ik. Als je op internet symptomen op zoekt, krijg je al snel vreselijke diagnoses. 

Quote from a Movie: Deze gebruiken een vriendin van mij (Borah) en ik altijd: 'May the force be with you.' - Star Wars ♥


Reason to Smile: Schattige diertjes, nou eigenlijk dieren in het algemeen, maken mij altijd aan het lachen. Al zijn het waggelende eenden of kwispelende hondjes. Ik lig in een deuk.                  I just love them! ♥ Glee foto's maken mij ook altijd aan het lachen; die mensen zijn echt zichzelf en onwijs geweldig! Verder moet ik de melige buien met mijn vrienden (die werkelijk waar nergens over gaan) niet vergeten. Ik ben al menig keer de les uitgestuurd omdat ik mijn slappe lach niet onder controle kon houden. Oops. Niet altijd even handig dat lachen, dus.


Siblings: 1 heel, echt heel, duivels broertje Jesse (12) En verder een hele schare aan stiefbroers/zussen: Moos (11) , Pleun (13), Jip (15) , Pepijn (17) en Tessa (19)


Time You Wake Up: Abnormaal vroeg, 6 uur 's ochtends. Dat is dan ook de reden waarom ik op vrije dagen tot een uur of 12 in mijn bed blijf stinken ^^


Underwear: Boxers en hipsters. Ze zijn gewoon ontzettend comfi! 

Very Important Day This Year: Die is al geweest, namelijk: 7 juli 2012. BEATSTAD! Mijn eerste festival, en het was gewoonweg AWESOME! Isabelle en ik zijn echt onwijs uit ons dak gegaan, we hebben zoveel BN-ers gezien én oog-contact gehad met Alain Clark én (ja, omg zo geweldig hè!) Gers Pardoel! ♥


Worst Habit: Hebben jullie even de tijd? Dat zijn er namelijk nogal wat. Nee, even serieus. Ik scheld echt heel veel. En, ook al zijn het geen erge scheldwoorden, ik wil er echt mee stoppen. Ook ben ik erg ongeduldig. En heb ik moeite met nee zeggen, ik kan er gewoon niet tegen om mensen teleur te stellen! Nou, dat viel eigenlijk nog best mee.


X-Ray's You've Had Done: Telt zo'n orthodontist ding ook mee? Dan alleen die. 
Verder gelukkig nog niks. Ook al zal ik wel eens in het gips willen :$


Yummy Food You Can Make: Gebakken eieren en gebak vind ik echt lekker van mezelf :) Oh, en mijn specialiteit zijn denk ik gepocheerde eieren! Nom nom ♥


Zoo Animal: Lastige. Ik kijk namelijk altijd mijn ogen uit in de dierentuin. Al die lieve dieren. Ik ga denk ik toch voor de apen en olifanten. Die laten me altijd lachen ♥


En dit was hem alweer! Poeh, wat een lange tag was dat. Het zweet staat op mijn voorhoofd :P
Als jullie hem willen overnemen, doe dat dan gerust! Schrijf het in de reacties of stuur de link van je blog. Ik vind het namelijk altijd leuk om andermans tags te lezen :)
Ik ga er nu vandoor, ik blijf 3 dagen bij mijn nicht logeren. Maar, geen zorgen, ik blijf die dagen door bloggen!
Voor nu zeg ik: Later Calculator! xd


Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten