zaterdag 21 juli 2012

A hairy post.


Vandaag heb ik een leuke post voor jullie. [oké, logisch dat ik het een leuke post vind, anders zal ik hem niet posten lijkt me..xd] Het heeft alles te maken met verschillende, naar mijn idee, geweldige haarstijlen. Er zitten vooral veel gevlochten haarstijlen tussen, daar houd ik het meest van. Ik verbaas me er elke keer weer over hoe uniek en ingewikkeld sommigen zijn.
Ik vraag me dan ook telkens af hoe veel tijd ze wel niet daarin gestopt moeten hebben. Mij zal zoiets in ieder geval nooit lukken, want daar heb ik het geduld gewoon niet voor :$ Ik weet ook bijna 100% zeker dat ik er niks van zal bakken, ik ben gewoon niet zo handig in dat opzicht. Maar dat betekent niet dat ik niet met bewondering [en ook een beetje jaloezie] foto's mag bekijken. Ik zal jullie een paar van mijn favoriete foto's laten zien met ingewikkelde en prachtige haarstijlen erop die je onbewust wel moet bewonderen!
Laat je verbazen!



Dit plaatje geeft je gelijk een lente-gevoel! Door de madeliefjes :) Eigenlijk is dit gewoon een ingevlochten vlecht, that's it. Maar door de madeliefjes die ze erin gestopt heeft, heeft het geheel een wonderlijk effect. Ik ben, [sinds ik The Hunger Games heb gezien], echt van de vlechten. Ik bewonder ze nog meer. Het heeft echt iets sprookjesachtig, haha. [Jullie denken nu waarschijnlijk echt van .. 'WTF?!' , dus ik ga maar verder.]


De vissengraatvlecht! [Ook te zien op het eerste plaatje, maar deze versie is strakker.] Één van mijn favoriete vlechten, EVER. Het ziet er veel moeilijker uit dan het werkelijk is. Eigenlijk is alleen het beginstukje even lastig en dan gaat het vrijwel vanzelf. Me likes deze vlecht <3


Je hebt niet alleen maar losse vlechten, maar ook vlechten verwerkt in andere stijlen. Deze vlecht bijvoorbeeld, verwerkt in een knot. Ik vind het echt super gaaf, het geeft het ultieme strandgevoel. Bohemian. Ik ga deze haarstijl ook eens bij mezelf uitproberen want, me gusta ♥



Dit is eigenlijk hetzelfde principe, alleen roept dit geen strandgevoel op, ofwel? Deze haarstijl is meer klassiek, voor op een bal. Met prinsessen en petticoats XD [Nee Lisanne, dat dan weer niet.] De gekrulde plukjes aan de voorkant, maken het helemaal af. Ik zou ook deze zelf eens willen proberen, alleen het ziet er zo damn moeilijk uit :'o Hij is naar mijn idee in ieder geval prachtig <3


Dit is zo nonchalant, net alsof je net uit je bed komt, maar ondanks dat vind ik het een hele stoere look geven. Gewoon een rommelige, hoge knot. [Die bij mij op de één of andere manier altijd uitzakt, maar dat terzijde -.-'' ] Mijn tip: Als je net een nette, hoge knot hebt gemaakt en je wilt dit effect, wrijf er dan met je handen door. Dat maakt het statisch en geeft dit effect. ♥


Weer zo'n rommelige, hoge knot. En dit helpt natuurlijk ook: Gewoon als vanouds met je hoofd schudden :) Leuk muziekje op en je komt helemaal in de stemming. HEADBANGEN ^o^ 


Deze haarstijl vind ik geweldig! Het is gewoon een simpele, hoge knot [en nu komt de maar] maar .. de bandana maakt het helemaal af! Zelf heb ik deze ook en je ziet mij dan ook vaak met deze haarstijl rond lopen. Haarstijl, haarstijl. Noem het maar gewoon een hoge knot met een bandana :P I'm lovin' it ♥


Ook al is dit niet echt mijn stijl, ik vind het toch onwijs gaaf. Een soort van ingevlochten knot met een lieflijke, grote roze strik met witte stipjes <3 [Ik zal niet weten hoe het anders te beschrijven.] Ik vind dat die strik het nog schattiger maakt, don't you think?



Een blauwe strik vind ik eerlijk gezegd nog gaver! Dat geeft het schattige knotje een oppepper :) En die pony erbij vind ik ook geweldig, ik zou zo zelf een pony nemen! ♥


Natuurlijk kan je ook voor een kleiner strikje kiezen ;) Trouwens, wat zit haar haar perfect zeg! Oh mijn god xd


Als je absoluut niet van strikjes houdt, kun je natuurlijk ook het voorbeeld volgen van het volgende meisje. Zij heeft ipv. een grote strik, een band met spikes om haar knot gebonden. En ik vind het ... ONTZETTEND GAAF! 


Als je strikjes daarentegen wel weer leuk vindt, maar er liever een originele twist aan wilt geven zal ik zeggen: Maak een strik van je eigen haar! Hoe je het voor elkaar krijgt, moet je niet aan mij vragen, maar origineel en gaaf is het in ieder geval wel! <3


Ik weet niet wat het is, maar bij mij mislukt een knot ALTIJD. Als dat bij jou ook het geval is, maar je toch per se een strikje (of lint) in je haar wilt, neem dan een staart! Dat is makkelijker en toch hartstikke leuk :3


En natuurlijk kan je, ipv een knot met vlecht, ook een staart met vlecht nemen! [Ziet er wel moeilijk uit, vinden jullie niet? :o ]


Houd je er niet van om je haar vast te hebben en wil je het liever los laten hangen? No problemo! Om er dan wel een extra twist aan te geven kan je een strikje in je eigen haar maken [van je eigen haar of course] ziet er super schattig uit! :)


Heb je niet zoveel tijd, of gewoon geen geduld zoals ik, om een strik in je haar te maken. Dan krul je het toch gewoon even voor net zulk volumineus haar als dit meisje! [Alsof het zo makkelijk is, ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik heb niet zulk volume in mijn haar.] 


Heb je niet zulk geluk met je haar krullen of is het niks voor jou om creatieve dingen te doen met je haar? Dan kan je het ook gewoon simpel laten en een grote speld nemen om het op te pimpen. Een doodskop-speld bijvoorbeeld! =D


Of je doet een coole haarband om zoals dit meisje! Great =3


Als je tenslotte echt niet weet wat je met je haar aanmoet of het gewoon allemaal niet lukt, dan kun je ook gewoon een pet of hoed opdoen om je 'Bad Hair Day' enigszins te verbergen. Zoals dit schattige hoedje met studs rondom. [Dit meisje heeft trouwens geen last van een 'Bad Hair Day' Poe hé, wat een volume!]

Dit was mijn 'hairy post' van vandaag, hopelijk hebben jullie er wat aan gehad of er anders plezier aan beleeft :) Ik ben in ieder geval vastberaden om deze vakantie een paar van deze haarstijlen uit te proberen, het wordt vast geen succes maar who cares :3 Ik ben trouwens erg blij want ik ga vanavond naar 'Batman: The Dark Knight Rises' !! Yaaaay!! :D Voor vandaag wens ik jullie een fijne fijne fijne zaterdag ^^ En als jullie nog meer haarstijlen willen ontdekken heb ik een plaatje voor jullie:

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten