zondag 15 juli 2012

15 fashion questions tag :)



Bongiorno! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Ik weet dat ik er al 2 heb gedaan, maar ik ben gewoon erg inspiratieloos. Maar ik ben van plan om woensdag een 'Outfit of the Day' te posten van de outfit die ik gisteren naar mijn stiefvader zijn verjaardag heb gedragen :) Ik beschik nu namelijk niet over een camera :( Maar dat zien jullie woensdag dan wel :)
Genoeg gepraat: On va commencer! 


1) Wat is je favoriete stijl om te dragen?


Zoals ik jullie gisteren al heb laten zien in mijn '3 Fashion Styles' , heb ik eigenlijk 3 verschillende kanten in mijn stijl: Vintage/bohemian/hippie, edgy en girly. Het liefst draag ik vintage en edgy kleding <3 Oxfords, festival backpacks, spikes en kruisjes bijvoorbeeld.
Ik ben nou eenmaal meer van de wat mannelijkere, stoere kleding dan van de vrouwelijkere kleding :$ 




2) Wie is jouw mode rolmodel?


Oeh, dit is een moeilijke. Alhoewel, eigenlijk niet. Qua kleding inspireert Taylor Swift me heel erg. Taylor is namelijk ook erg van de vintage-dingen en de vrouwelijkere dingen. Maar ze inspireert me niet alleen qua kleding maar ook qua accessoires, schoenen en haarstijl.
Elke keer als ik haar op een foto zie denk ik wel: 'Dit wil ik hebben. Oh, dit is ook super leuk. Aaahh, dit MOET ik hebben!' Dus daarom, without doubt, Taylor Swift ♥


Met haar houtje-touwtje jas, me gusta <3
3) Wat heb je altijd aan? 

Sowieso mijn bolhoed van de H&M. Hij is zo stijlvol (vind ik) en zit echt heel lekker. En hij was maar €9,95! Kom op, da's niks :) Sinds dat ik hem heb, heb ik hem een week élke dag gedragen. Nog steeds draag ik hem zowat elke dag. Me likes <3


4) Wat zijn je favoriete jeans?

Dat zijn mijn 'Coolcat' jeans ♥ Ze zitten super comfortabel, strak maar ook niet té strak. Ook is het een mooie 'medium-washed' kleur <3 Ik heb er alleen geen foto van, excusez-moi :$

dit is niet mijn jeans btw.

5) Wat is jouw favoriete zonnebril? 

Dat is een makkelijke want ik heb maar één zonnebril, die ik trouwens nooit draag, en dat is mijn witte, grote zonnebril van de H&M die ik in Keulen heb gekocht. Aangezien het zonnetje hier niet vaak schijnt kan ik hem amper op en de kwaliteit is ook niet bepaald goed. Ik zal echt super graag zo'n zonnebril willen die je hier onder op het plaatje ziet. I love it! :)




6) Wat zijn je favoriete schoenen?

Ook al heb ik ze pas en draag ik ze minder vaak dan mijn Vans, het zijn toch mijn lievelingsschoenen. Zal ik maar vertellen welke het zijn? *tromgeroffel* ..... Mijn Clarkies!! ♥ Ik houd echt van mijn Clarks en dat kan ik niet vaak genoeg zeggen. Het zijn de 'desert boots' in 'Union jack' <3 I loveeee them ♥



7) Wie heeft je beïnvloed om over mode te schrijven? 

Dat is Teske de Schepper. Jullie kennen haar waarschijnlijk allemaal wel, want ze is een grootheid in de lifestyle blogs. Het is tevens de eerste Nederlandse beauty vlogger die ik ben gaan volgen op YouTube. Het komt denk ik door haar humor en door haar stijl (die vergelijkbaar is met de mijne) dat ik haar zo'n inspiratiebron vind. Haar website is: www.teskuh.nl 




8) Wat is je favoriete winkel?

Zonder twijfel de H&M! Je hebt daar zóveel geweldige kledingstukken in verschillende stijlen. Ik kijk mijn ogen uit en wil het liefst alles meenemen. Ook is het goedkoop en is de kwaliteit prima! :) Het zal jullie niet verbazen dat de meeste kledingstukken die ik heb uit die winkel komen :P J'aime le H&M ♥



9) Wie is je favoriete mode persoon op YouTube?

Qua Nederlanders is dat zonder twijfel goodxnightmare (oftewel Teske xd) Zoals ik net al zei komt dat omdat onze stijlen (bijna) hetzelfde zijn en door haar humor. Ik zal zeggen, abonneer op haar! Qua buitenlanders is dat beautybaby44. Dat komt omdat ook zij hele leuke stijlen heeft en ze gewoon zichzelf is op haar filmpjes. Dus abonneer ook op haar! :)


10) Wat is je favoriete stof?

Een moeilijke. Maar ik denk dat ik toch voor denim ga. (Echt een amateuristisch antwoord heb ik het idee, maar ja.) Omdat ik van spijkerbroeken en van spijkerblousjes houd! ♥



11) Wie is je favoriete model?

Ik ga dan toch voor Doutzen Krous, omdat zij zo naturel is en altijd zichzelf is gebleven. Applaus voor haar! :)



12) Als je €5000,- uit mocht geven aan slechts één item, wat zou je dan kopen?

Een hele dure designer jurk of anders schoenen. Want ik verbaas me heel vaak over die prachtige jurken waarmee de celebs over de rode loper lopen, en ik ben gewoon verslaafd aan schoenen :$ Handtassen zou ik niet zo snel kopen want ik draag eigenlijk nooit een handtas.
Natuurlijk zou ik het liefst alles opsplitsen, maar dat mocht niet :$



13) Hakken of ballerina's? 

Ik ga voor ballerina's omdat die veel comfortabeler zijn dan hakken. Maar dan wil ik wel die met de studs :'$ 



14) Welke handtas gebruik jij?

Ik gebruik mijn knalroze 'I ♥ Köln' shopper van €2,50 uit Keulen xd Tja, wat kan ik zeggen, ik ben gewoon geen handtas lover. Geef mij maar backpacks.



15) Zit mode in je familie, of heb je het van jezelf?

Ik heb het van mezelf. Er blinken in ieder geval geen hele speciale stijlen uit in mijn familie en niemand heeft een modeprijs gewonnen of zoiets.



En.....dit was hem alweer :) De tag. Als je hem over wilt nemen, ga je gang ^^ Heb je nog suggesties of verzoeken, schrijf het in de reacties. Ik weet dat ik het mezelf makkelijk hem gemaakt met een simpele tag, maar ik heb jullie al gewaarschuwd dat ik inspiratieloos ben.

Xoxo' Lisanne ♥













Geen opmerkingen:

Een reactie posten